dagens, onsdag!

Hej på er mina fina läsare!
Nathalie åkte hem för ett tag sedan. Själv sitter jag och läser igenom målen till provet. Känns inte som att det kommer att gå sådär jätte bra faktiskt. Men jag får prestera mitt bästa och se vart det leder...

Några har undrat och kommenterat varför jag skulle till ungdomsmottagningen idag, och det var för mina p-piller så nu vet alla det och nu slipper ni undra och fråga. Imorgon ska jag stanna i skolan ett bra tag och plugga extra till provet så jag vet inte riktigt hur uppdateringen ser ut just imorgon men ska försöka skriva ett inlägg iallafall när jag kommer hem. Nu ska/måste jag fortsätta med pluggandet!

Puss&kram fia



Dagens lilla outfit. Ni ser även min "färghjälm" från igår, hehe!


Kommentarer
Postat av: Klara

Vänta nu... är din skjorta från hm?

2010-03-25 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0