dagens, tisdag!

Hej mina små solstrålar!
Idag har jag vart hos läkaren och sytt några stygn i svanken (inget allvarligt men jag har ingen lust att gå in på detaljer för tillfället) och det gick jätte bra. Sen gick jag tillbaka till skolan och fortsatte med ett projekt som jag håller på med på textilslöjden som nog kommer att bli väldigt snyggt! Hoppas det iallafall.

- Kom hem för ett tag sedan och ska om en stund träffa Nino eftersom att jag åker bort nu i en hel vecka, så vi kommer inte att ses på jätte länge. Men tur är väl det att mobiler finns så att man kan prata med varandra på något sätt. Men nu är jag så sjukt fika sugen så ska göra lite te och en lätt fruktsallad.

Puss&kram fia




Såhär ser jag ut idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äckligt hår. klipp dig vafan

2010-03-30 @ 19:41:18
Postat av: Anonym

vad tycker dina föräldrar om att du röker, eller vet dom? :) grymm blogg, puss!

2010-03-30 @ 20:09:14
Postat av: Arne Weise

Kan du inte visa hallongrottan istället, eller kanske en bild där du snaskar kotte?



God Jul

//Arne

2011-12-12 @ 09:43:23
Postat av: Fader Foura

Hej,



Jag skulle vilja veta om det börjat växa barr på din vagina? Om svar ja, skulle jag gärna vilja ha en bild på detta. Om svar nej, så får Sumo slå på gonggongen!



Fader Foura

2011-12-12 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0