dålig update!

Hallå snyggingar!
Riktigt dålig uppdatering idag, rättare sagt urusel! Men jag har haft fullt upp hela dagen. Åkte med mami&papi och handlade en massa gotti gott gott till pappas 40-års festen som äger rum på lördag. Fixade lite smått och gott så det kommer nog att bli ytterst trevligt. Släkten kommer att komma runt 13.00 på dagen och senare kommer en massa goda vänner hit till familjen för middag och partaj.

Tur att jag har mina brudar som kommer och släpper loss med mig. Även min pojkvän kommer så ser fram emot lördagen lite grann. Sen ikväll har jag färgat håret (den äckliga utväxten är nu borta äntligen) och pluggat till fysik provet som är tills på fredag. Pjuh! Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen kl 16.30 så bloggen uppdateras förmodligen någongång efter det. Godnatt och sov så gott!

Puss&kram fia



Helt sjukt vad goda de nya ballerina kakorna är! Har ätit ett antal stycken idag och kan inte sluta äte. Värt att testa, ni kommer inte bli besvikna kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Johana

kör på en liten minifrågestund som avslutas ikväll:) ställ gärna en fråga om du vill !

2010-03-24 @ 12:26:04
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: ANONYM!

vad ska du göra på ungdomsmottagnigen? xD

2010-03-24 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0