godmorgon pluttisar!

Hoppas att det är bra med er!
Jag har vart barnvakt sen kl. 07.00 imorse till 09.00. Men allt har gått bra och jag har ju världens goaste unge! Vi gjorde frukost tillsammans imorse och satt tillsammans och åt med tänds ljus, brukar vi annars aldrig göra så det var jätte mysigt.

Idag ska jag nog bara vara hemma och plocka lite på mitt rum och ta hand om mig själv lite. Mamma måste dock hjälpa mig med de där gele naglarna, annars kan det nog sluta hursomhelst! Nu funderar jag på att ta med mig hundarna ut på en promenad. Det är så himla fint väder ute och för en gångs skull så skiner solen också. Dagens outfit kommer snart. Puss&kram fia



Imorse innan hon skulle till fritids. Sjukt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0