godnatt bloggen!

Nu har jag precis torkar håret och borstat gaddarna så nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en skön sömn. Imorgon har jag sovmorgon men vet inte riktigt om jag uppdaterar bloggen imorgonbitti eller om det blir mot kvällen, vi får se helt enkelt.

Vid 15.00 ska jag till tandläkaren iallafall och jag är skitskraj!
Jag verkligen avskyr att gå till tandläkaren. Det finns inge värre. Usch! Sen efter det ska jag följa med Nathalie till Haninge centrum då vi ska titta på kläder till henne och sedan sola. Underbart! Men vi hörs mer imorgon mina vänner. Puss&kram fia



Godnatt with Love Sf.


Kommentarer
Postat av: lina

har du några piercingar? isafall vartdå? asbra blogg! :)<3

2010-03-14 @ 22:52:06
Postat av: Anonym

vackra ögon! :O

2010-03-14 @ 22:54:27
Postat av: becs

vackrast av dom alla. älskar dig <3

2010-03-15 @ 17:21:10
URL: http://rebeccaaxlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0