godnatt finisar!

Kom hem för ett tag sedan.
Följde med pojkvännen till bussen och passade samtidigt på att gå ut med hunden. Sprang sista biten hem och herregud vad skönt det var. Är så sugen på att trääääna just nu så de är sjukt! Men måste skriva klart det här jäkla fysik arbetet någongång också. Det tar kål på en! Jag känner att det mesta utav det som står i målet till provet som jag ska kunna verkar totalt värdelöst.

Nu ska jag iallafall tvätta rent ansiktet och göra mig redo för sängen. Ska upp tidigt imorgon så kan nog bli tight med ett morgon-inlägg. Kanske skriver en liten morgonhälsning innan jag beger mig till skolan. Sov så gott nu mina vänner.

Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0