händelserika dagar

Hej på er nattugglor!
Jag är helt sanslöst trött. Tänkte göra ett par nattmackor/ te och lägga mig i sängen framför en bra film snart. Men först innan det tänkte jag berätta lite kort och gott om gårdagen och idag. Igår kväll kom jag och Nathalie till Nynäshamn runt 19.00. Där mötte Rebecca upp oss och vi knallade sedan hem till min kusin Daniel för att hälsa på honom och se hur han hade fått det i sin lägenhet. Riktigt snyggt hade han fått till det iallafall.

Sen skjutsade han oss till Pizza House, där delade vi på en kebabtallrik och satt och pratade om allt mellan himmel & jord och skrattade åt allt! Vi var sådär småjobbigt fnittriga. Usch! Sen gick vi hem till Rebecca och bastade. Tog inte lång tid innan vi alla stod utanför bastun och svettades som djur! Senare mot kvällen mådde Nathalie inge bra och trodde att hon hade blivit magsjuk så hon åkte hem.

Imorse vaknade vi runt 10.00. Gick upp och åt frukost och sen färgade Rebecca sitt hår & tillsist så gjorde vi oss i ordning och slappade framför "The Hills". När klockan var runt 14.00 träffade vi Cecilia på tåget mot handen och gick och fikade på Café Momo och satt och pratade. Riktigt mysigt var det! Sen tittade vi runt i olika affärer tills Malin och hennes mamma skulle komma och hämta mig för att hyra skidor till Romme dagen.

After that släppte de av mig hemma hos Nino och där har jag bara tagit det lungt. Jag har ätit jätte god mat tillsammans med han och hans mamma och vi har suttit och myst framför tvn med fika och mysiga kramar. Jag har iallafall haft två otroligt mysiga dagar tillsammans med mina vänner. Hoppas ni haft det minst lika bra! Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0