keep going forward!

Ni som tror att ni kan sänka mig kan börja tänka om direkt!
Jag tänker inte låta er trycka ner mig bara för att ni tycker att det är okej. Jag är den jag är och kommer aldrig att ändra på mig bara för att ni vill det, jag är stolt över mig själv. Gå runt och snacka en massa skit och tro att ni kan sänka mig ner till botten men jag säger bara såhär - Jag är starkare än vad ni tror och vägrar låta vemsomhelst trampa ner mig bara för att!

Jag struntar fullständigt om ni tycker att jag ser förjävlig ut eller säger&gör saker fel. Jag tänker inte ändra på mig, för det är såhär jag är och vill vara. Jag vill inte försöka leva upp till er och bevisa en massa saker som ändå inte har någon betydelse. Jag vill leva livet på mitt sätt och det är det jag tänker göra. Jag vill leva för de positiva sakerna som gör det värt att fortsätta gå framåt i livet.

Men om ni tycker att det känns bra att slänga ur er en massa barnsliga kommentarer så visst! Men ni bevisar bara för er själva hur omogna och osäkra ni själva egentligen är. Jag vet vem jag är och mer än så behöver jag inte få bekräftat och speciellt inte utav er. Sluta leta fel och försök att se dem bra sakerna hos andra istället. Det är bara ni själva som förlorar på det. Inte jag!

Till er andra - Tack för att ni är ni och för att du tycker om mig för den jag är och vill vara!


Kommentarer
Postat av: izabelle

Sofia, jag tror att du är en av få som verkligen våga uttrycka sig sådär, fan vad grymt skrivet! Det är precis så det ska vara. Ta ingen skit och lev så som du vill, de är bara dom andra som förlorar på att hålla på sådär!

Puss!

2010-03-30 @ 21:55:14
URL: http://bellsss.blogg.se/
Postat av: izabelle

Sofia, jag tror att du är en av få som verkligen våga uttrycka sig sådär, fan vad grymt skrivet! Det är precis så det ska vara. Ta ingen skit och lev så som du vill, de är bara dom andra som förlorar på att hålla på sådär!

Puss!

2010-03-30 @ 21:55:44
URL: http://bellsss.blogg.se/
Postat av: Micaela

Även fast man tror att man är stark och skiter i vad andra säger så är man på botten tillslut när man får höra samma grej om och om igen, tro mig jag har varit med om det. Hoppas det är bra med dig iallfall, du är jätte söt btw! :)

2010-04-02 @ 15:31:52
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0