mot pojken

Hej på er solstrålar!
Kom hem för ett tag sedan. Igår kväll så kom Nathalie hem till mig och vi gjorde lite varmchoklad och satt i soffan och snackade en massa vilket kändes grymt skönt. Sen tog vi tåget hem till henne och träffade Marcus hennes pojkvän och sedan somnade vi ganska sent pga mer pratande.

Idag vaknade vi runt 11.00 och gick upp och åt frukost. Sen tittade vi på filmen Mamma Mia och sjöng för fullhals. Men somsagt, nu är jag hemma och ska snart packa väskan och röra mig mot tågen hem till Nino. Sover hos honom och hoppas på en filmkväll i soffan. Det kommer nog att bli en dålig uppdatering imorgon för då fyller Nathalie 15 år och då ska jag vara hos henne hela dagen. Men vi hörs när jag kommer hem igen. Puss&kram fia



Såhär ser jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta va så jävla fin!!!!!!!!!!

2010-03-13 @ 17:36:08
Postat av: Anonym

Hur kan du vara så brun hela tiden?

Ge tips;)

2010-03-13 @ 19:38:47
Postat av: marucs

fan va nice :D älskar den filmen oxå jue ;)

2010-03-13 @ 19:56:16
Postat av: Anonym

marcus vem ? :)

2010-03-15 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0