mys och prat med pöjken!

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen med en kopp te och prata lite med min älskling. Det har vart lite turbulent mellan oss en tid nu, men nu börjar allt ordna sig känns det som.

 Finns bara en brud som jag stör mig ytterst mycket på och personligen hatar och inte har någon somhelst respekt för. Men det ska vi inte fördjupa oss i just nu. Säger bara en sista sak, JAG VET ALLTING DIN LOSER! Sov så gott nu allihopa så hörs vi mer imorgon. Puss&kram fia



Just nu with Love Sf.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan, vem är det du hatar? Ps, skit fin blogg!

2010-03-16 @ 14:53:53
Postat av: Anonym

e de din mobil?

2010-03-16 @ 17:54:04
Postat av: Anonym

söt!

2010-03-16 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0