sick!

Godmorgon bloggen!
Ligger just nu hemma i sängen och mår allt utom bra. Spydde det första jag gjorde imorse när jag vaknade. Men jag känner mig inte magsjuk? Jaja, det är väl bara min mage som krånglar igen. Men jag gick iallafall upp 06.00 imorse och skjutsade iväg min lillasyster med skoltaxin men hon är hemma nu igen, hon är tydligen också sjuk.

Så nu sitter vi båda två i sängen och bara myser. Ska snart göra lite varmchoklad och kanske sätta på en film. Låter faktiskt som en jätte bra idé om jag tänker efter själv. Vid 15.00-16.00 kommer Nathalie hit och då ska vi förhoppningsvis till Paus och fixa sommarjobbet. Men jag återkommer om ett tag.
Puss&kram fia

Först blir det frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0