sovmorgon!

Godmorgon godmorgon!
Vaknade runt 05.00 tiden av att min baby skulle till jobbet. Han åkte runt 06.00 så jag somnade om en stund men vaknade en halvtimme efter och kunde inte somna om. Så nu sitter jag här i soffan och dricker te och tittar på Vakna med The Voice. Känns ändå ganska skönt att veta att man har ett par timmar på sig innan man ska till skolan.

Börjar nämnligen senare idag och har bara 2-3 lektioner på hela dagen så det känns både skönt och onödigt på samma gång. Efter måste jag iallafall hem och storstäda hela rummet. Både dammsuga och moppa golvet/damma av hyllor och tavlor. Sen ska jag försöka rensa garderoben så det kanske kommer ut nått plagg här på bloggen som ska säljas. Vi får se hur det blir med det. Dagens outfit kommer senare!

Puss&ram fia



Stor hoodie och mysiga hello kitty tofflar, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0