study study!

Sitter och pluggar som en dåre just nu!
Vi har prov på fredag i fysik om ljud&ljus. Försöker göra lite egna anteckningar med hjälp utav boken och känner mig ganska duktig för tillfället som hunnit med så mycket. Sen att kunskapen ska in i huvudet också är en annan kaka... Men det fixar sig alltid.

Älsklingen kommer snart hit för att hämta sina saker, så hoppas han stannar kvar en liten stund och myser med mig, hehe! Kommer nog förmodligen att vara hemma hela veckan och plugga förutom på onsdag då jag ska träffa Cecilia och ha fotbollsträning. Sweet! Men vi hörs eventuellt senare. Fortsätt med att ställa frågor i frågestunden där nedan finisar!

Puss&kram fia



Såhär ser jag ut ikväll.


Kommentarer
Postat av: cecilia

På onsdag menar du väl gumman? =)

2010-03-22 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0