svar på tal..



Postat av: anonym
den där volang (klänningen ?) ääär underbaar ! kommer den också från hm? :) asbra blogg. kram

Sv: Ja det gör den. Åh tack så jätte mycket! 



Postat av: jenny
du borde fan bli fet snart du äter så mkt gotti gott hur gör du så att du fortfarande e i form ??? :O kram
Sv: Haha! Jo det är sant, jag ska skärpa mig nu. Jag gör inget speciellt mer än att träna och äta ordentliga måltider. 

Postat av: anonym
fint :) hur länge har du och nino vart tsm?
Sv: Tack tack! Vi har vart tillsammans i 1 år och 5 månader. Alltså 17 månader nu!

Postat av: anonym
vilken storlek på dina convers har du?:)
Sv: Jag har storlek 36 i mina converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0