svar på tal..



Postat av: anonym
hur har du fixat dina naglar? =)

Sv: Jag köpte att gele nagel kit från h&m som kostade ca 160 kr och funkar jätte bra. Naglarna håller i ungefär en vecka. Allt står på förpackning om hur du ska göra. Det är inte så speciellt svårt, efter ett tag när man väl fått in snitzen!




Postat av: anonym
Hur kan du vara så brun hela tiden? Ge tips;)

Sv: Jag solar solarium men absolut inte ofta. Men jag använder ett brun-utan-sol set emellan åt och det funkar jätte bra. Några gånger efter att jag har duschat så använder jag det. Först är det en scrub/peeling, sen en vanlig body lotion och en annan för ansiktet som man också kan ha under sin make up. Finns på apotoeket så den rekomenderas verkligen. Sun Kissed Aco heter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0