svar på tal..


Postat av: kajsa
vilken affär köpte du solbrillorna på? :)
Sv: De köpte jag inne på Gina tricot i haninge centrum.



Postat av: Jenny
Hejsan, vem är det du hatar? Ps, skit fin blogg!
Sv: Lilla "Mini" som hon kallar sig. Mer tänker jag inte gå in på. Tack va gulligt!

Postat av: anonym
e de din mobil?

Sv: Nej det är min lånemobil. Min ligger inne på lagning igen.

Postat av: anonym
vart kommer dom där ifrån du och nathalie har på bilden? :) skit fina verkligen!

Sv: Tack så mycket! De kommer ifrån Gina tricot. 



Postat av: anonym
fett fina! hur länge har ni känt varandra? :) älskar bloggen!!!! <333
Sv: Vi har känt varandra sen dagis men umgicks inte på det sättet som nu fören i 5:an-6:an tror jag. Tack vad glad jag blir! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mini råkar vara ett av hennes namn

2010-03-17 @ 14:54:52
Postat av: Anonym

troligt....

2010-03-17 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0