svar på tal..



Postat av: Lina
Vart är den köpt?:)

Sv: Skinnjackan kommer ifrån hm och kostar 399 kr.



Postat av:
asså vad betyder det som står på din header? BRA BLOGG =)
Sv: "Alis Volat Propriis" betyder "Hon flyger med egna vingar" som jag nu skrivit dit under så att ni ska slippa undra.  

Postat av: julia
plågeri mot er katt så tjock den är, stackar'n...

Sv: Herregud människa... Han är inte tjock! Han är biff! Nej men han är en norsk skogskatt och de kan bli rätt så stora. Känner man på hans rygg och mage så känner man att han inte är tjock utan muskulös. Han är världens goaste katt och jag lovar dig att han behandlas som det också. Don't worry!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: julia

plågeri mot er katt så tjock den är, stackar'n...



hahahahhaha fan va störd, vem fan bryr sig om katten är lite tjock ? :D skitsöt va den ju!

2010-03-03 @ 16:23:40
Postat av: Lina

gillade din jacka så mycket så jag köpte mig en jag också :P

2010-03-03 @ 22:08:21
URL: http://itsonlymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0