tandläkaren & shopping!

Hello people's!
Sitter just nu och lyssnar på lite musik och tar det lungt. Ska försöka hitta lite ny och fräsh musik till iPoden om ett tag hade jag tänkt. Dagen har förövrigt vart helt okej. Gick i skolan till 14.00 och sen åkte jag och Nathalie till tandläkaren. Där gick det jätte bra och jag hade inga hål men jag fick slipa ner en tand som hade tappat en flisa så det var INTE ALLS ROLIGT men det gick bra så nu ska vi inte klaga!

Efter det åkte vi iallafall vidare till Haninge centrum och där träffade vi även Jennifer som jag inte sett på hur länge som helst så det var mycket trevligt. Vi tog även en fika inne på det mysiga caféet café Momo. Nathalie hittade en massa fint som hon spenderade en massa pengar på medan jag själv fick med mig ett par solbrillor som kostade 60 spänn, haha! Men jag är nöjd och glad över den fina dagen jag fick tillsammans med min fina vän Nathalie iallafall. Hoppas eran dag har vart bra den med!



Såhär såg jag ut idag plus en stor mysig halsduk på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0