tattoos

Nästa år ska vi åka till Thailand igen och då vill jag göra ännu en till tatuering.
Men då ska jag dock bara göra en liten på handleden där jag tänkte att det skulle stå "Move on", för det är något som vi alltid kommer att göra i livet. För mig betyder "Move on" alltså att gå vidare, att man är stark. Varje gång jag känner mig nere så ska jag blicka mot handleden och läsa orden och vara stark och gå vidare även om tiden är svår och oförståelig!

Sen när jag närmar mig runt 18 ska jag göra en större tatuering på eventuellt svanken eller ena sidan av magen. Där vill jag att det ska stå "Alis Volat Propriis" på latin som betyder Hon flyger med egna vingar. Men det är ett tag kvar och jag har lång tid på mig att bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

fin text och så men du borde inte göra den i svanken, inte fläshigt :) isåfall som på andra bilden! de va fint :)

2010-03-19 @ 18:44:10
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: sofie

va har du redan en tatuering? kan inte du lägga upp bild på din i bloggen? :)

2010-03-21 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0