babyboo

Godagens kära vänner!
Gud vad mysigt det var igårkväll. Jag kom hem till Malin runt 19.00 och strax därefter så åt vi en jätte god middag. Sen efter det tittade vi på Melodifestivalen (brukar annars aldrig titta på det) i deras källare på deras platsma duk. Grymt! Efter det tog jag tåget till Vh.

Sen när jag väl kom hem till Nino så vi satte på en film och bäddade ner oss i soffan tillsammans och hade det jätte mysigt. Tror att vi somnade runt 03.00 någon gång. Men vi vaknade ändå relativt tidigt imorse och jag rörde mig hemåt runt 16.00 tiden. Bilder från middagen hemma hos Malin kommer strax. Puss&kram fia



Såhär såg jag iallafall ut idag. Osminkad också.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vart kommer jackan ifrån och vad kostade den? :)<3

2010-03-07 @ 18:36:29
URL: http://maliinenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken storlek på dina convers har du?:)

2010-03-07 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0