trött!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en varm kopp te och en skål chips!
Känner mig värd det som måste ha den här obehagliga stickande känslan utav stygnen. Imorgon kommer Rebecca hit och sover över. Sen på torsdag far vi till Norrland, mer exakt åt Lillhärdal. Så det ska bli härligt. Jag tar med den lilla blogg-datorn så bloggen kommer forfarande uppdateras med mycket härliga bilder. Vi hörs kanske mer ikväll och om inte så säger jag godnatt nu!

Puss&kram fia



Haha hittade ett par gamla bilder från -08!


Kommentarer
Postat av: anniepannie

fifasiken vilken sötnos! miss u<3

2010-03-31 @ 16:46:05
Postat av: Anonym

va söta bilder ! skit fin ju :)

2010-03-31 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0