dagens, fredag!

Goddagens underbaringar!
Kom nyss från tåget. Vaknade 08.00 imorse och bestämde mig för att stanna hemma idag och vila upp mig lite. Kändes ändå väldigt onödigt att bege mig till skolan idag när det ändå är sista dagen. Så vid 10.30 mötte jag upp Nathalie i Vh och sedan knatade vi mot Paus för att prata med Marita. Det gick jätte bra och hon ska ringa mig någon gång nästa vecka!

Hoppas att man får ett sommarjobb nu för jag behöver verkligen pengarna! Sen vore det ju en bonus att få jobba där eftersom att jag trivdes så bra där. Så håll tummarna för oss! Efter det gick vi iallafall hem till Nathalie och åt en massa goda pannkakor och fixades hennes naglar. Sen kom Marcus hennes pojkvän och gjorde oss sällskap och nu sitter jag hemma och ska snart ta en långdusch!

Puss&kram fia



Såhär ser jag ut idag. Enkelt och framförallt skönt!


Kommentarer
Postat av: sara

älskar din blogg! kan du nt ha frågestund snart? puss :P

2010-03-19 @ 14:54:54
Postat av: Anonym

va heter marcus i efternamn?

2010-03-21 @ 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0