vilken helg!

Hallå hallå mina solstrålar!
Åh vilken jäkla härlig helg jag har haft! Har haft det så sjukt roligt med mina vänner. Känns som att det inte kunde bli bättre och den känslan är ju aldrig fel, haha! I fredags var jag med mina vänner och hade det grymt roligt. Sen igår hade vi 40-års fest här hemma för pappa, så hela släkten och mycket vänner till oss kom hit.

Vi åt, drack, skrattade och hade det bara allmänt trevligt. Det var öppet-hus hela dagen så folket rullade in lite då och då. Sen hade min underbara mamma gjort nått slag utav ett "buffébord" som man fick gå och plocka mat ifrån. Senare på kvällen åkte jag och älsklingen hem till honom och sov där. Vi låg och tittade på en massa filmer som gick på filmen och sen deckade jag helt.

Men vi vaknade iallafall relativt tidigt imorse och ställde om klockorna till sommartid, härligt att få komma ett steg närmre sommarn iallafall! Och vi har bara tagit det lungt hela dagen och ätit hamburgare som pojken stod och gjorde och sen rörde jag mig hemåt. Nu ikväll känner jag bara för att ta det lungt och äta prinsesstårta! Jag är ju ledig imorgon också så det känns oerhört skönt!

Puss&kram fia




































Det finns en hel del bilder från igår med dem här får räcka!


Kommentarer
Postat av: Amanda Emmy, Påå

hahaha du kan väll klippa bort pappa där lite. Skäms ju fan (a) Ser ju ut som om han aldrig har vart gld förut :O :D

2010-03-28 @ 23:52:28
URL: http://alittleworld.blogg.se/
Postat av: lollo

tack så myckety :)

2010-03-29 @ 20:08:15
URL: http://llouiseanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0