dålig uppdatering!

Hej på er gullnosar!
Vaknade för ett tag sedan och känner mig något utvilad. Valborg blev kanon, riktigt lyckat! Alla hade det jätte roligt och trevligt. Kul att det var så många som kom dit. Efter den lyckad kvällen gled alla vi brudar hem till mig och sov.Vi gjorde värsta dunder frukosten sen på morgonen med frallor, grönsaker, melon och kaffe. Hela köret var med!

Sen vid 13.00 åkte Sofie och Claris hem. Då gjorde jag, Rebecca och Mimmi en kladdkaka och begav oss ut i det fina vädret för att ha picknik. Så min helg har vart mer än lyckad! Tack ännu en gång tjejer. Idag ska jag åka iväg med familjen och shoppa lite. Känns som att det behövs nu. Vi hörs senare med en outfit.

Puss&kram fia








Bilder från valborg kommer senare idag,
och samma gäller bilderna från våran picknik.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vilka är trollen på den 3e bilden? ;)

2010-05-02 @ 15:06:17
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: Clara

Fan va snygga vi är tjejer! ;) ÄLSKAR EEEEEER!

2010-05-03 @ 12:00:44
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0