give me sunshine baby

Hej på er gullisar!
Hoppas det är bra med er alla. Själv mår jag faktiskt helt okej. Kom hem från Malin för en liten stund sedan. Vi slutade 15.10 idag så vi åkte till hennes mammas jobb efter plugget och fick skjuts till haninge centrum där Malin skulle köpa en bikini (även jag hittade en) och sen skulle vi köpa massäck tills imorgon då vi ska in till Tekniska musseét.

Jag köpte en kycklingsallad (tillbehör rättare sagt, ska göra en egen) och lite annat smarrigt. Hoppas på fint väder imorgon också. Jag orkar verkligen inte vandra omkring inne i stan imorgon om det ska regna! Då blir jag hemma. Näe! Men nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs antagligen senare.

Puss&kram fia



Dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0