in mot staden

Hej på er mina små sötnosar!
Ska jag och min tjejkompis Rebecca bege oss in mot stan för att träffa resten av brudarna för bio. Vi ska se The last song och jag kommer säkert gråta som ett litet barn under filmen (vad jag har hört så är den väldigt sorglig) och se ut som ett monster efteråt med rinnande mascara!

Igår så bloggade jag ju ingenting och det var för att vi var inne i stan hela dagen på Tekniska museet och sen var jag och fikade med Nathalie efter det och sen träffade jag Nino en stund och slutligen så kom Rebecca hit igår så jag hade igen tid för datan alls men ni ska få lite bilder från igår iallafall.

Puss&kram fia










Några av bilderna.
Hinner inte lägga in fler nu.


Kommentarer
Postat av: Yasemin

Vad använder du för kamera när du tar bilder? :) Puss

2010-05-13 @ 20:40:46
URL: http://specialorders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser fan ut som en jävla ekorre skämms du inte? :o

2010-05-14 @ 18:06:06
Postat av: tessi

vafan har hon och skämmas över? Vad jag tycker så är ekorrar jävligt söta så hon borde ju inte mer än annat än att ta den kommentaren som en komplimang ;) Men hur fan ser du ut då anonym? Kossa!

2010-05-16 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0