kladdmuffins för hela slanten!

Hej på er allesammans!
Denna dag har vart helt kanon. Slutade runt 15.00 tiden och tog bussen med Mimmi till Vh där vi sedan bytte till tåg mot handen. Där strosade vi runt en stund och tittade lite (jag hittade två kjolar och en topp) och sedan åt vi på Taco Bar. Stötte även på Karin, Mickan och Sonia så vi gick runt med dem ett tag. Karin skulle hitta en klänning till skolavslutningen så vi letade runt.

Sen åkte jag och Mimmi hem till mig. Hon har hjälpt mig med min No-läxa pärla som hon är. Sen har vi bakat kladdmuffins. Dem blev så gaaaalet goda så ni förstår inte! Men nu har Mimmi iallafall åkt hem och jag kom precis ur duschen och nu ska jag fixa mig för natten. Hoppas eran dag har vart bra!

Puss&kram fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0