middag med sötan Nathalie

Hej på er mina små pinglor!
Denna dag har vart super. Gick i skolan till 13.50, så skön start på veckan! Så efter skolan åkte jag och min fina vän Nathalie hem till mig och lagade en jätte god middag. Vi gjorde baguetter i ugnen med sallad och fetaost, kärlek! Sen satte vi oss ute i ute-rummet och käkade och pratade om allt mellan himmel och jord.

Kändes otroligt skönt att få prata ut lite. Är så glad att jag har så fina vänner omkring mig som jag vet att jag alltid kan lita på. Efter en lyckad måltid gled vi ut i det fina vädret och fotade lite. Får se om bilderna dyker upp här i bloggen senare. Nu måste jag plugga till Hkk provet samt idrottsgrejset. SUCK!

Puss&kram fia






Så sjukt gott. Nu blev jag hungrig bara för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0