orientering i hanveden

Hallådär små sockertoppar!
Somsagt så har denna dag gått åt orientering. Fast vi var inte i Rudan utan i Hanveden så jag trodde fel innan. Jag gick iallafall med Isak och Sebastian och vi hittade 16/19 kontroller så ett VG rafflade vi åt oss, häääärligt! Vi slutade runt 14.00 tiden så sen dess har jag suttit med näsan ner i böckerna.

Har så mycket just nu. Känner mig helt slut och det tar kål på mig att 9:an kommer att vara 100 gånger värre. Känns som att all min fritid numera går åt att sitta hemma och plugga sånt jag aldrig kommer att dra nytta överhuvudtaget av i livet. Men jag kämpar på! Nu ska jag göra klart det här.

Puss&kram fia




Såhär såg mig hår ut idag när jag kom hem.
När mitt hår blir blött eller när det är fuktigt ute så korkar det sig direkt.


Kommentarer
Postat av: Clara

Åh bebe tveka aldrig på att jag finns där för dig, det vet du att jag gör! I love you big time!<3

2010-05-25 @ 20:48:31
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0