singing forever young!

Hej mina vänner!
Uppryckning på gång eller? Tror att jag behöver en iallfall. Gårdagen var iallafall riktigt mysig. Åkte till Rudan med Mimmi och Nathalie. Träffade även på snyggingen Jennifer på tåget och henne har man ju inte träffat på ett tag så det var hur kul somhelst att få träffa henne igen.

Vi hade med oss jordgubbar och chokladsås så vi satt vid vattnet med en massa folk och mös. Dock var det jävligt myggigt ett tag med det löste vi med en varm sprakande brasa! Den satt vi under hela kvällen och åt jordgubbar och hade det skönt.

Sen badade jag, Mimmi och Nathalie Ekroth i vattnet och det var faktsikt ganska varmt men efteråt var det olidligt. Jag tror aldrig jag har frysit så mycket i hela mitt liv! Frös så mycket så att jag skakade tänder. Kvällen var iallafall mycket trevlig och vi hade framförallt mycket trevligt sällskap.

Puss&kram fia








Kommentarer
Postat av: Johana

många roliga bilder måste de ha funnits på kameran ;)



haha badade ni nåt ?=)

kram

2010-05-23 @ 21:22:16
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0