springtur på g

Hallå folkens!
Ska snart ut och röra på mig lite. Tänkte ta en liten joggingtur. Måste börja få upp kondisen känner jag. Iallafall så har den här dagen vart piss. Jag har vart nere hela dagen, av en viss anledning! Men det börjar lätta nu så det är skönt. Ikväll ska jag träffa Mimmi och Nathalie. Världens bästa!
Vad vi hittar på återstår och se.

Sen ska iallafall Nathalie sova här för hon har lovat att sjunga för mig imorgon när jag vaknar. Jag fyller ju för fasen 15 barre imorgon! Dagen kommer nog att bli toppen med mina brudar omkring mig. Nej nu måste jag byta om. Vi hörs när jag kommer tillbaka (Om jag överlever dvs, kondisen står på noll just nu) godingar.

Puss&kram fia




Grymt dåliga bilder men här är iallafall dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Dennis

vad har hänt ?

2010-05-04 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0