study study study study

Hej på er mina finisar!
Hoppas allt är gott med er. Själv mår jag galant. Dock väldigt trött på allt skolarbete! Ska sätta mig om en liten stund och äta mackor, dricka oboy och göra läxor. Ett måste när man ska plugga är ett stort glas oboy! Dagen har iallafall rullat på effektivt.

Började dagen med hemkunskap där vi fick laga egna rätter. Jag och min kockpartner Nathalie gjorde en spansk rätt som heter paella. Den blev hur god somhelst. Sen till efterätt gjorde vi glass med varma hallon. Nice! Slutade runt 14.OO tiden vilket var ytterst tacksamt och skönt. Men hoppas ni har haft en minst lika bra dag ni.

Puss&kram fia



 Dagens lilla enkla outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0