sunny sunny day!

Hola mi amigos! Jag fick IG på spanska provet.
Kom hem för några timmar sedan och har sen dess pratat i telebanan med Johan och legat ute i solen och solat. Just nu sitter jag och pluggar lite. Fullt upp! Har både prov/omprov på torsdag och fredag samt en massa inlämningsuppgifter. Känns äckligt jobbigt!

Men denna soliga underbara fina dag har ändå vart bra fastän jag försov mig imorse. Imorgon ska vi till Rudan och orientera. Det kommer inte att gå bra alls för jag vet inte ens vilket håll man håller kartan eller hur man ska titta på den? Får haffa någon som kan det där imorgon. Just ja, spelade fotboll med killarna på idrotten idag och det var hur skönt somhelst. Grymt bra kändes det! 

Puss&kram fia




Kommentarer
Postat av: Clara

Sluta vara så brun -.-

2010-05-24 @ 21:49:14
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0