svar på tal..



Anonym om beröring:
Hahahahha det heter on mountains inte of, lyckat försök att göra något fint ;) pucko!
Sv: Ha ha ha hur gammsl är du egentligen? Kan tänka mig att du är en sån här misslyckad liten tönt som inte har annat att göra på dagarna än att sitta och hitta fel på andras bloggar. Kan också tänka mig att du sitter varje dag och och sökläser efter mina fel eftersom att många kommentarer på bloggen är från din Ip adress. Helt ärligt så skulle jag inte kunna bry mig mindre. Kalla mig pucko hur mycket du vill men jag har iallafall ett liv tillskillnad från dig. See yaaaaa fuckface!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du inga smileys på din blogg? Det vore roligare att läsa om du skriver det någon gång i vaje inlägg. Ganska tråkigt att läsa utan smileys, men jag klagar inte =) jag läser gärna din blogg ändå.

2010-05-31 @ 18:15:07
Postat av: rebecca

hahahahha! garvar för fulla halsar här åt den patetiska jäveln :D

2010-06-01 @ 18:12:03
URL: http://rebeccaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0