tjejmiddag med brudarna

Hej bloggen och alla mina underbaringar!
Denna helg har vart helt kanon. Perfekt rättare sagt! Igår så kom hela min släkt hit och lämnade en massa presenter och stannade på fika. Mimmi, Rebecca och Nino var också här. Vid 17.00 tiden började vi fixa lite här hemma.

Vi gjorde ordning i uterummet och sen kom även Malin och hjälpte till en massa. Hon gjorde bålen, så tack så mycket för hjälpen gumman. Jag var tokstressad! Sen började vi laga tacosen och sen kom Clara och Cecilia och strax därefter Sofie. Då satte vi oss ute och åt en jätte trevlig middag tillsammans.

Strax efter 21.00 kom killarna och gjorde oss sällskap. Mycket trevligt. Vi satt med filtar och sjöng tillsammans och hade en riktigt skön stämning tillsammans. De begav sig sedan hemåt runt 02.00-03.00 tiden. Jag, Mimmi, Clara, Rebecca och Simon somnade inte fören JÄTTE sent inatt.

Kände mig helt bombad imorse när Rebecca kom in och slängde sig i våran säng. Men vi gick upp och gjorde en brakfrukost tillsammans och sedan begav vi oss till Haninge centrum för att shoppa lite och Clara åkte vidare in till stan med Felicia. Denna helg, finner inga fel. Allt har bara vart så roligt! Tack för allt tjejer. Ni är bäst!

Puss&kram fia








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket pengar får du i månaden ungefär?

och hur mycte pengar brukar du ha med dig varje gång du shoppar?

Du har så himla mycket fina kläder!

Puss

2010-05-10 @ 09:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0