- to do this weekend' list



• Göra klart rummet, möblering osv.
• Lämna tillbaka pengar
• Hämta en kofta
• Jobba - sortera inne på lagret
• Fixa naglarna - french manikyr

• Hitta på något med brudarna
• Ta en tripp till läkaren
• Prata med min morbror angående en gitarr
• Fixa till ett par skor
• Rensa ut en massa - kläder, smycken etc.

Alltså.. Denna lilla del som är kvar utav veckan ska detta göras på. Jag har tusen x1000 saker jag verkligen MÅSTE ta tag i och rummet är ju prio ett men sen är det fler saker som jag nästan behöver bli klar med redan imorgon, eller iallafall påbörja och sådant är ju alltid jobbigt.

 Jag vill att allt ska gå så fort hela tiden, men det slutar alltid med att allting blir halvvägs gjort istället. Vilka problem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0