dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek, min allra första rikiga kärlek.
Nino Salander, var min första kärlek. Vi träffades genom en gemensam vän som faktiskt råkar vara min bästa vän, Nathalie. Dem var barndoms vänner och första gången jag träffade honom var när hans mamma bjöd hem Nathalie och hennes mamma på "smakprov av julskinka". Jag följde med och det var nog allra första gången vi sågs men då var det inget speciellt. Vi tittade knappt på varandra.

Sen sågs vi alltmer eftersom att han umgicks med Nathalies storebror och jag med henne. Till en början var det inget märkvärdigt men sen en sommar kväll när jag och Nathalie satt ute på hennes balkong så kom hennes storebror och Nino dit och satte sig vid oss. Då, under den stunden fastnade mina ögon för honom, dels intresse. Jag vet inte vad det var som hände men jag kunde inte slita blicken ifrån honom.

Försökte att titta på honom i smyg hela tiden vilket han nu sagt inte gick så speciellt bra. Han märkte varje gång hur mina ögon drogs till honom (pinsamt men rätt så ironiskt) och efter den kvällen då playahead fanns tog vi kontakt med varandra. Vi pratade en tid, han blev tillsammans med en annan tjej och jag med en annan kille. Det var rätt så komplicerat ett tag eftersom att vi båda hade "problem" med våra förhållanden.

Vi började prata alltmer och bytte sedan nummer, och vi började prata som bara den på telefon. En kväll skickade han en låt till mig som fick mig att smälta, bokstavligen! Sen cirka en vecka senare fick jag ett sms av honom där det stod "Do you wanna be my girlfriend" och en generad gubbe. Jag kommer ihåg att jag satt i klassrummet då och bara kände hur kinderna blossade upp.

Svarade såklart ja på det smset & kommer ihåg så väl hur lycklig jag kände mig den dagen. Jag var helt tagen, slutsåld. Vi träffades samma dag hemma hos hans pappa och låg i sängen hela eftermiddagen. Jag mådde jätte bra med den här killen men någonstans tog det slut. Vi var tillsammans i mer ett år och hade tagit en paus en gång, försökt igen men sen insåg vi båda att det inte fanns där, gnistan.

Det tog slut emellan oss men vi är idag jätte goda vänner och umgås till och från. Jag tycker verkligen om den här killen jätte mycket och han är som min bästa vän. Han har alltid ställt upp för mig och visat att han funnits där när jag behövt någon att vända mig till. Jag kommer alltid att älska den här personen och han kommer alltid att vara en del av mig och det vet han om.


Kommentarer
Postat av: T

Fyfan jag ryser! Ni var verkligen så jävla fina tsm!

2010-11-30 @ 21:31:23
Postat av: madde

så underbara <3

2010-11-30 @ 21:37:43
Postat av: Nattiiz

Va gulligt ! <3

2010-12-01 @ 10:43:52
URL: http://hhtp://struumpaan.blogg.se
Postat av: Micaela

ni borde bli tillsammans igen :)

2010-12-02 @ 10:22:22
URL: http://micsys.blogg.se/
Postat av: Jenni

ååååh ni var gulliga tsm, ni borde bli tsm :/

2010-12-03 @ 14:40:07
URL: http://learntoloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0