dag 1 - presentation

Jag heter Sofia Anna Flodén och bor i hålan Tungelsta.
Bor tillsammans med min mamma, pappa, lillasyster, två katter och en chihuahua. Lever ett så normalt tonårsliv och tar en dag i taget, lever rättare sagt i nuet. Jag är född 1995 och är allstå 15 år gammal. Fyller 16 barre den 5 maj nästa år. Går sista året i grundskolan, jobbar på flitigt och ligger i med jämna steg. Har ett mål att gå på fredrika bremer och gå samhälle, men har börjat tveka lite på sistone.. På helgerna umgås jag antingen med min familj eller med mina vänner,
dessa är dem jag trivs bäst med.

Jag har ett par tjejkompisar som går före allt, några som jag skulle kunna göra precis allt för. Vi är som karlssons klister, vi sitter ihop - stenhårt! Många kan få en uppfattning om att jag är rätt bitchig, men jag är helt tvärt om. Visst har väl alla en sida, men jag har många olika sidor och ibland kan dem uppfattas fel. Glad och spontan tjej, gör oftast saker utan att tänka till ibland. Vilket jag har fått ta konsekvenser för.

Roar mig med musik i min ensamhet (haha lät som värsta nörden där) och har ett stort intresse för kläder. Jag är väldigt lättroad och skrattar för det mesta åt allt (mest mig själv) och ibland är det kanske inte alltid så bra men sådan är jag. Är en riktig skadeglädjare, slår du i tån så har du förgyllt min dag! Jag är jäkligt dålig i matematik men har MVG i naturkunskap. Jag tycker om att skriva, krönikor, artiklar you name it.
T stämpel!

Jag älskar att idrotta och hålla igång. Väldigt målinriktad tjej som vet vad hon vill. Om jag inte får som jag vill kan jag börja gråta. Jag älskar att träffa nya människor och umgås. Gillar att bara köra på och bjuda på mig själv. Har inget specifikt drömyrke än så länge, därför jag också tänker gå samhälle. Jobbar ibland helger på JC. Så nu fick ni nästan bok att läsa. Detta kan ni läsa på lästimmen imorgon, great!



Bild på mig och min fina vän Clara Digréus


Kommentarer
Postat av: Clara

Älskar dig världens bästa Fia!

2010-11-29 @ 22:24:40
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0