muskö med min fina

Godkväll mina fina!
Ursäkta mig för en värdelös uppdatering. Men denna helg har spenderats med min fina vän Malin och inte här utan på Muskö. Vi har jobbat, slitit som två grisar! Är heeelt slut i hela kroppen. Så när jag kom hem var det bara att slänga sig in i duschen och sen åt vi en trevlig fars-dag middag!

Ni har väl inte glömt att gratta era pappor?! Jag har inte kunnat uppvakta min kära far idag men har sagt och även skickat ett litet sms om att jag älskar honom oerhört mycket. Lite kan göra mycket. Hursom så har resten utav kvällen gått åt till att fixa det sista i rummet så nu är min enorma spegel uppe också!!

Nu funderar jag bara på att lägga mig i sängen och försöka sova. Har utvecklingssamtal imorgon också.. Känns som att denna vecka kommer att bli hektisk, vilket den kommer då jag har en massa prov. Eller rättare sagt två stora som jag behöver plugga rejält till. Over and out. xo



I den här söta stugan bodde vi i i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0