sthlms city

Godkväll kär't folk!
Alltså den här uppdateringen blir ju inget annat än sämre för var dag som går? Jag är riktigt dålig på att uppdatera mig. Skärpning! Idag har jag åkt bil i stort sätt hela dagen med Nino. Vi skulle hem till hans farfar och efter mycket om och men så kom vi fram. Stockholms city är ju vackert...

Nu ska jag snart hem till Malin och äta en massa godis och bara vara. Känns skönt eftersom att jag känner mig ganska trött och sliten. Har somnat väldigt sent nu de senaste nätterna. Men imorgon ska jag eventuellt till handen och kolla lite. Hoppas jag får med mig Malin också!

Det var allt. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag älskar dig bebis

2010-11-21 @ 21:47:32
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0