light'er

Hello my sweetest friend's!
Uppdateringen är riktigt kass just nu. Men till mitt försvar så jobbade jag faktiskt igår, på JC. Yesbox, var där och provjobbade och det gick riktigt bra faktiskt. Var äckligt nervös innan men det gick snabbt över när jag kom igång. Alla var så himla trevliga och hjälpsamma.

Idag har jag vart hos frissan igen. Färgade utväxten och det blev mycket bättre. Eller vi slingade så att utväxten senare blir jämn. Efter frissan begav sig mamsen och jag till Oden och åt varsin kebabtallrik. Snart ska vi börja montera upp min nya gigantiska garderob... KULT! Kommer ta hela kvällen..


Såhär såg jag ut igår, fick en massa beröm angående mina brills.
Själv tycker jag att jag ser lite mer ut som en pajas med dem på, haha!


Kommentarer
Postat av: Clara

Supersnygg Fia!

2010-11-03 @ 18:48:07
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0