good night

Godkväll på er gullisar!
Ber om ursäkt för min hemska uppdatering. Den kommer att förbättras under veckan, lovar! Vi håller på med mitt rum och det tar en sådan himla tid så därför får bloggen tyvärr lida. På tal om ingenting så fick jag en gitarr igår av min mormor och morfar, gissa vem som blev glad? Kan inte sluta spela nu..

Imorgon är det skola igen och slut på det sköna lovet. Även fast jag i princip jobbat hela lovet så har det var väldigt skönt. Dels för att man har vart läxlös hela veckan. Kommer säkert få tusen imorgon bara för att jag sa sådär.. Nå, tänkte bara säga att jag lever och checka om jag hade kvar några läsare.

Säger bara såhär - Ni är underbara allihopa




Kom tillbaka.. värmen.. brännan.. sommarn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0