vilken natt!

Godmorgon bloggen och läsare!
Igår kväll.. Vet inte vart jag ska börja.. Sent igår kväll fick jag jätte ont i min vänstra sida, vilket jag haft i ca två veckor nu men igår gjorde det verkligen förjävligt ont så min mamma ringde närakuten i handen. Fick komma in direkt. Tog några prover, gick relativt snabbt.

Sen fick vi besked om att åka in till sös för att dem hade hittat bakterier i min njure, så vi åkte dit. Satt där i nästan två timmar innan det var min tur. När vi väl fick träffa en läkare så sa dem att jag var på fel ställe och skulle egentligen vara på Sacksa. Jag blev helt vansinnig! Ville bara få medicin och åka hem.

När vi väl kom dit fick vi sitta ytterligare en timme och vänta. Jag fick sedan ta nya prover, vänta på dem osv osv. Under den här tiden har jag ännu inte fått prata med en läkare utan bara pratat med en undersköterska. Efter att ha fått fram provsvaret kommer äntligen en läkare fram till mig och vi går till ett patientrum.

Hon ber först om ursäkt för omständigheterna och sen vill hon lyssna på mitt hjärta och banka mig på ryggen för att se om det sitter i båda eller i bara ena njuren. Det gjorde skit ont när hon bankade på min vänstra sida och för stunden vill jag bara slå till henne.

Efter mycket om och men så säger hon att vi är klara. Jag har alltså njurbeckeninflamation. Bakterier som skapat inflamation i min njure. Jag har haft detta förut men då gick jag bara runt med det i fyra dagar och nu har jag haft det i ca två veckor och hon tyckte att det var helt sjukt hur jag har kunnat stått ut med det här såpass länge. Men nu ska jag äta medicin i några dagar framöver och sen ska det bli bra igen.

Nu blev det här inlägget nästan en hel bok men nu vet jag iallafall varför jag har vart sjuk så ofta, haft feber emellanåt och kallsvettats då och då. Jävla äckel njure..


Kommentarer
Postat av: Clara

Dom där sjukhusproblemen har jag också varit med om. Att först få åka till ett sjukhus och vänta i timmar och sen få besked om att åka till ett annat sjukhus osv osv... Men krya på dig min älskling!

2010-11-18 @ 15:18:51
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: becs

men gumman då..hoppas det blir bättre. love you!

2010-11-18 @ 17:25:07
Postat av: cecilia

Usch, krya på dig mitt hjärta! Jag älskar dig!

2010-11-18 @ 18:10:19
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0