french maid

Hallå mina små fina läsare!
Har precis tryckt i mig lite pasta. Sitter för stunden och dricker kaffe och äter ballerina kakor, hehe! Vaknade relativt tidigt imorse, rund 09.00 tiden. Gårdagen var riktigt trevlig och jag är mer än nöjd (ni har nog sett bilderna) eftersom att jag fick träffa Olle = Glad chey!

Vi kom hem rätt sent och jag slocknade på direkten när jag la mig i sängen. Snart ska jag bege mig emot nynäs med tjejligan. Där ska vi först göra oss i ordning för ikväll och styra upp lite. Känns som ett det kommer att bli en riktigt bra kväll! I've got the right feeling's.. Hoppas ni får en bra kväll!



Ikväll är jag french maid twin med Emma, haha love! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

super söt kostym!

2010-10-30 @ 15:00:01
Postat av: JK

skit snygg!

2010-10-30 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0