halloween brudar

Godkväll på er mina solstrålar!
Åh! Jag mår jätte dåligt. Har blivit jätte förkyld från igår. Känns jätte jobbigt med tanke på att det är lov nu och allt. Har lite små feber men än sålänge så är det lugnt. Ska snart lägga mig i soffan med ett nytt inköpt jordgubbste! Mamma lagar sålänge revbenspjäll till mig... himla gullig.

Gårdagen vart riktigt trevlig tills det helt spårade ut. Polisen kom och det blev värsta kalabaliken. Folk blev av med sin dricka och skulle upp igen men allt löste sig som tur var. Vi brudar tog dock tåget hem efter kaoset. Rätt skönt ändå eftersom att alla var nöjda med kvällen!


En bild från igår, kommer säkert nån mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0