i need a hero!

Godkväll bloggen och alla underbara läsare!
Hoppas allt är bra med er. Denna dag har spenderats i skolan, sen åkte jag med Malin och Ida till handen. Där träffade jag även Simon och gänget. Sen gick jag och Adam och köpte en present till Simon eftersom att han fyller år på söndag, hehe!

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik med en ansiktsmask och hårinpackning i håret, uppfriskande och jäkligt avkopplande. Imorgon kommer Rebecca och Clara hit och då ska vi fixa oss och sen ge oss ut på klackar och slå klackarna i taket. Men först är jag barnvakt några timmar.. Ha en fortsatt fin fredagkväll nu kära vänner. Puss&kram på er



Osminkad chey, tisha weekday, kofta ginatricot, leggins med skinndetaljer cubus, boots hm, halsband med olika kedjor JC, ringar spanien och glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0