kings of leon

Godkvällens bloggen & alla fina läsare!
Sitter och tittar på Kungarna av Tylösand och även fast det är rent utav riktigt jävla patetisk så är det ju bra! Kan inte sluta titta. Denna dag har jag iallafall spenderat i skolan i ca 7 timmar, träffat Simon ca 3 timmar, pluggat ca 2 timmar, tränat ca 1,5 timme och snart ska jag duscha.

Låter som en bra dag va? Imorgon har jag två prov, kommer nog att gå sådär. Känner mig osäker, careface tycker säkert ni och jag är så sjukt otaggad. Sen ska jag vara barnvakt hela eftermiddagen, laga mat och sånt där så det kommer nog lite mysiga bilder. Vi hörs peeps!



Dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer pälsvästen ifrån? =)

2010-10-19 @ 11:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0