peppisar

Hola guapas! Como que tal? Muy bien, gracias.
Lite spanska sådär är väl alltid kul. Hade spanska prov idag, kändes riktigt bra för en gångs skull. Idag vaknade jag iallafall hyffsat tidigt, så pass tidigt iallafall så att jag hann äta frukost i lugn och ro. Annars brukar jag bara hinna hälla i mig en kopp te om jag har tur.

Har haft ganska okej lektioner idag bl.a. textil slöjd där jag håller på att sy ett par barntofflor till min minsta kusin. Rosa fleece fodring, skinnsulor och spöket laban mönster. Sött! Efter skolan så åkte jag och Nathalie hem till mig för att vara barnvakt. Innan mös vi ner oss i soffan med pepparkakor och tittade på Alla älskar Alice. Den filmen är så sjukt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0