svar på tal

Anonym om for now:
Du är verkar vara en himla gullig tjej här i bloggen och säkert utanför den också, men varje gång som jar har sett dig så snear du typ? Varför gör du så? Du ser så arg och elak ut då :( jätte bra blogg! <3

Sv: Det här får jag höra ganska ofta. Folk som inte känner mig har ofast den uppfattningen, att jag är en bitch innan dem lärt känna mig. Men jag är absolut inte sådan. Visst kan jag vara otrevlig men det är bara om någon vart så emot mig. Jag är absolut ingen bitch och framförallt inte elak. Jag brukar inte "snea" folk om dem inte gör så emot mig, men jag kanske ser jävligt arg ut ibland (mina vänner kan också påpeka det ibland) men jag är egentligen världens snällaste och är faktiskt trevlig om man lär känna mig. Sköt om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0