biomys!

Godkväll kära vänner!
Dålig uppdatering här i helgen. Men det brukar för det mesta bli så numera av någon konstig anledning. Hursom så var jag på bio med mysigt sällskap igår. Vi såg "Himlen är oskyldigt blå" och den var helt okej faktsikt.

Vi strosade också runt lite i staden innan bion. Gick bl.a. in på Butricks och tittade på kostymer till halloween. Tror jag är ganska säker på vad jag ska vara.. Kom hem runt midnatt och slutade kvällen hemma hos Henke med lite fifa. Sen vid 04.00 somnade jag.

Imorse blev det frukost på Café momo med fina Simon.
Nypressad apelsin juice och kaffelatte var det som slank ned i magen. Sen blev det en tripp in på hm på jakt efter en ny bh men jag hittade ingen så det blev ett par snygga örhängen istället. Nu blir det till att göra en egen ansiktsmask och sen hoppa ner i bingen! Godnatt på er, vi hörs imorgon gullisar!



Två bilder från igår
på mig och min fina vän Adam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0